duminică, 28 decembrie 2008

Buon Natale




Tase.Asa l-am numit.Traieste langa spitalul la care muncesc si se hraneste cu ce prinde.
A aparut in ziua de craciun,pe 25,printr-o gaura in gard si a fost luat imediat la impins vagoane de pisica de serviciu,Filo,veterana pe domeniu.Tase s-a facut ghem imediat si Filo a batut in retragere dupa ce si-a luat cativa tepi in labute.
De fapt,voiam sa postez ceva legat de sarbatorile de iarna ,dar a aparut Tase,in contrast cu asfaltul si betoanele din Roma.Nu a refuzat bucata de paine care i s-a oferit,a mancat linistit si a disparut in decor.Am uitat sa mentionez ca spitalul e situat pe o proprietate privata unde poti gasi fazani si caprioare, in plin oras, ca o oaza in mijlocul desertului.
Craciunul la italieni nu e asa spectaculos ca acasa.Liniste si pace,strazile cam pustii,mijloace de transport nu prea.In general aici se sta acasa,se viziteaza prietenii si se mananca panetone,un fel de cozonac,dar fara nuca.Fiind paradisul bauturilor alcoolice ieftine,gasesti orice la oferta,de la sampanie la Jack Daniels(nu contrafacut!).Diferenta e ca nu vezi pe nimeni pe strada sa se clatine,sa faca scandal si asa mai departe.
Pe cealalata parte,am inteles ca acasa ninge...Aici ploua de doua zile...Cah!
Ho,ho,ho...cica!

3 comentarii:

Bogdan-Alexandru Barliga spunea...

Tare simptatic ariciul....

Simo spunea...

pai, daca tot a aparut pe 25 ar trebui sa-i spui Craciunel sau ceva de genul asta...
simpatic aricica...

Teodor spunea...

Nu m-am gandit.Dar arata mai mult a "Tase",nush,asa mi-a venit mie.